Begär

Har även blivit en sucker för smycken, alltid varit, men nu är det värre.
Guld har inte varit min grej, men ser verkligen ljuset i tunneln och jag
är ju faktiskt stilig i det också. Om det är nånting som är kul att köpa så
är det ju det och skor!
Måste införskaffa mig ett rött nagellack också känner jag, helst i fem olika nyanser!

Ne, Annie har nu suttit i telefon kö till A-kassan i ca en timme.
Och det är inte ens HENNES A-kassa, utan hennes extremt slöa pojkväns.

Lill Robban fyller även år idag, GRATTIS!!!

Snart är det min tur också, har önskat mig en sminkning på Face av Crille;)
Hoppas dom inte sminkar mig åt helvete!Fast de tror jag inte, ger dom en varning
när jag kommer dit, haha! Ne men jag tycker det skulle vara grymt kul att veta hur man
lägger sminket som bäst och mest osynligt. Och vilken färg jag är??
Ja, vi får se, det önskar ja mig iaf!

Måste fixa mig en digital nu också så jag kan sälja iväg lite skrot!
Hyllor, jackor och skor! Aldrig uppsatt eller använt. Kan ju vara bra
att använda pengarna till sånt som är nödvändigt och som jag använder.

Jaja, är mycket jag måste göra nu, vars fan ska man börja???hujja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0