And theeeen

Och så var de Torsdag!
Idag har jag hunnit med att få mig goo lunch hos Martina och Lukas.
Hon bjöd på pottegratäng och curry kyckling!!!!:D gaaah va gott
Lukas är ju förövrigt den sötaste i världen, risk att ätas upp!!
Näst intill springer gör han ju, eller nästan iaf:P
Dom där same ögonen är svåra att hålla blicken borta ifrån:)
Fick sen skjuts av Tina till Crilles jobb, goa lite och så!!
Annie kom sen och mötte mig efter skolan så tog vi en prommis till stan,
tog ett stoooort steg och köpte mig ett par DAMASK JEANS!! Eller är ju
leggings som ser ut som jeans, fast ljusa, hohohoo! Grymt sköna!! Blir snyggt
till en skjorta eller tunika med ett bälte till. Ett par hel vita Converse hade inte
varit fel heller.
Hittade ju även lampan som gjordes för ett syfte, att hänga i mitt vardagsrum!
HALP va snygg!! En kristallkrona med som ett svart tyg runt. Men 1300kr!! Billigare
än andra jag sett men är ju pengar pengar. Får se, kanske löser sig;)

Sitter här nu hos Annie och hänger, målat naglarna lila och lånade datorn barrra just;)
Ska röra mig hem snart tänkte jag, står fiskpinnar och mos på menyn, me hammisdressing
till, griiiisigt gott!!Får jämna ut det med rivna morötter.


Sen fyller man ju HELA 22år på lördag, TOTALLY meningslöst, jämt är väl det enda:P
Tänkte mig väl något vinglas, inget märkvärdigt, supa bort rynkorna och ångesten.
Nu går det barra utför! haha

Jobb imorgon, yeeeyyy, INT!!

blaj blaaaaj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0