And Thats The Way The Cookie Crumbles

Jaaa och så blev de smulor!! Ne men dubbla pass för stackars Cia!
Så idag jobbar jag 0700 till 1930, bra start efter sådär tre veckors ledighet!
Haha gyyy vad jag kommer sova inatt! Kommer inte spela någon roll om ens
Crille fiser mig i örat! Jag kommer må gott efter ett varmt bad och lite kvällsmat.
Lägga sig i sängen med ELLE och sen ...............ZzZzZzZzZzzzzzz.
Mmmmm! Är ändå inte så jobbigt att jobba hela dagen, är ju bara tre timmar längre
än jag skulle jobba egentligen så. Likabra att fortsätta när man ligger på topp:P

Crilles födelsedag is coming up! Va fan ska jag köpa???FÖRSLAG??fast viska i mitt öra:P
Han måste ju få det bästa och nånting som han verkligen vill ha också, min plutt!!!
Huvva, är sådär lite stört kär bara, just ignore me:)
Men tänk er, inatt så kunde jag inte somna då, var omöjligt! Rastlös och myror i brallan
för att man skulle jobba idag. Gnällde och grina och putta i han så fort han andades lite tungt,
men ändå strök han mig i håret och sa att han älska mig! Tottallyy outrageous behavior!!
Tillslut så la han sig på soffan och jag låg i sängen, pofff, thats how you make två timmars sömn:)

jaja, nu ska jag jobba

puss

Kommentarer
Postat av: marri

ge en tatuering... =)

2009-01-13 @ 15:50:11
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Annie

07.00 - 19.30 ? Du är tokig...

2009-01-13 @ 18:49:01
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0