Affiliate

Nu har jag tagit steget till att bli en viktig Affiliate!!
Eller reklamdistributör som det heter också:P
Så nu gör jag reklam för vissa företag i form av annonser.
Som nu tandblekning och mobilspel!!haha

Kommer byta ut olika annonser ibland,

om man hittar nånting intressant!!
Men INNAN jag fatta hur man publicera grejerna
och innan jag hade läst igenom allt tog det ett braaa tag.
Men stolt är jag över mig själv att jag hade tålamod för
en gångs skull att sätta mig och lära mig sen grundskolan eller nå??

Har nyss ätit middag hos mamma, advokado med räkgischhh till förrätt,
lax och potatis med romsås och snart kommer efterrätten i form av
hemmagjord mamma tårta;) kanske får någon present??!!

Blir myskväll och massa gotta sen!!
Har laddat upp med lite små påsar Malaco, 4 för 20
från Kvantum!!:)


hej heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0