Yoohooo

Allstar var grymt!! Mitt favvo ställe från och med nu, LÄTT!! Fast vi förlora ju
hockeyn vilket bet i nacken, dessutom blev det inte bättre när nå käftiga aik:are
satt och skrek! Höll på att flyga över borden, less!!;) Men musiken, snacka om bra musik!
Inom loppet av 20 min hade det spelats Ebba Grön, Guns N Roses, Blondie och Dolly Parton!
Riktigt bra dricka öl musik och sitta och prata skit med vännerna!
Men i övrigt en toppen kväll med god öl och god mat. Man fick en gratis till och med,
greeeejjtt!!! Blev en rätt så tidig kväll ändå, lika de!! Måste ju vara pigg ikväll på maskeraden
för bövelen! Ja det blir jokern då, outfiten och sminket är fixat så nu får vi bara hoppas
att kläderna sitter på och sminket inte rinner av!

Idag började jag dagen med frukost på dagobert med piga och carro. Drog sedan vidare
och gjorde stan. Hitta den lätt bästa presenten till crille och ett ljusbrunt flätat bälte till
mig, för vilka pengar, I DONT HAVE THEM;) well well! Avsluta med en lunch på mat och
prat, för ovanlighetens skull blev det inte tortellini utan vindolm och fetaostsallad. Skumt va?
Men sjukt gott! Vindolm är en grekisk veg rätt, till fick man stora bulgur, sallad och en
jätte god syrlig dressing. Den blir det fler gånger, rekomenderar den verkligen!!
Måste ju bara påpeka att jag hoppas att dagens mode ALDRIG försvinner, så sjukt snyggt
och fräscht! Ljust/randigt/chinos/trasiga jeans/lösa tröjor/vita sneakers!! LOVE IT!!

Äntligen har jag fått komma hem, FYRA timmar på stan är helt enkelt tooo mutch!! Har blivit
grymt hemmakär, nr jag går utanför dörren tänker jag på soffan, min ååhhh så sköna soffa.
Att få lägga sig och slå på ett avsnitt av The Hills eller Bert är guld! Och idag var jag exta glad av
att komma hem till en ljus, fin lägenhet, och där stod den och glänste, SOFFAN!!

Ska njuta framför något värdelöst program nu, helst tv shop!


   

Lite av Allstars! Finns tre barer, båset ni ser har utsikt över en fet projektorduk!
Där ska jag sitta nästa gång;)


  


Plutt larven, han har blivit så sjukt stor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0