Usch

Fattar inte varför man ska plåga sig själv ibland?
Tänka på saker som man inte vill tänka på, kolla
på bilder man inte vill se, att bara tänka som man
tänker ibland är sjukt jobbigt? Jobbiga saker som
hänt flödar verkligen över mig ibland!!
Hur är man totalt obrydd egentligen??
Jag brukade kunna vara icecold och skita i sånt som
störde mig eller gjorde mig arg och ledsen.
Men man blir ju äldre och vekare antar jag.
Sen spelar fan hjärnan en ett spratt också!!
Iaf min, och förjävligt brukar den spela.
Men det går över, det att tur att man har såna
underbaringar i ens liv så man får sin mind på annat.
Syftar på Crille (bästa stöttepelarn i VÄRLDEN), Carro (Tidlöst),
Annie (nuvunnen vänskap), Familjen Hedblad (min egen lilla rest familj),
mamma (såklart), Marri (in time and time again)
mfl. av alla raringar som gör mig glad:)

Vi hörs sen, kassan kallar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0