Träning

Familjen Hedblad ja, en Hedblad för sig;) Ja men hur som helst.
Sitter här nu och skulle hitta nå jobb fast det fanns de
ju såklart inte, grymt less. Man kan ju inte söka jobb
om det ändå inte finns några, vet inte hur Arbets tänker
ibland?? Dom sökte folk till kundtjänsten??Inte vet
jag om jag behöver veta så mkt mer om att söka jobb
så jag är ju kvalificerad för det jobbet eller nå?

Blir nog inge boxning, Annie har hamna i nån slags
sovar period så hon är bara trött för det mesta.
Så hon skulle köra på bodybalance nu men det hinner
jag icket med. Får köra gymmet sen, duger bra det med:)

Johan och Issa skulle borra upp Alecs tv, och han hatar
ljudet, kommer ihåg att jag grina när någon borra när jag
var liten. Så jag skulle hålla för öronen åt han och vips
så låg han där och sov;)

  

Som ett litet skruvstäd;)


Dom har fått det grymt fint i lägenheten också!

   


Alec kör lite konster också, NINJA konster!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vem är det som har sovarperiod??? ;P

2009-02-12 @ 18:40:09
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0