Träning, fredag, postkods miljonären, lets dance, mys, film m.m

Blev inte av någon träning på dagen utan tog den på eftermiddagen ist!
Är grymt stolt över mig själv, körde Total Body programmet på cross trainern
i en halv timme!! Plus att jag körde rump övningar och styrke! Jag har gjort helt
fel tidigare, har varit så ivrig så jag har kört igång och pumpa jäärnet direkt.
Inte orkar man mer än tio min då, men är ju motion jag behöver och svettas ut
all skit. Gå ner/upp lite och bli fit. Då var Total Body programmet helt perfekt!
Leveln gick från 1-20, kan ju säga att när jag skulle bestiga bergets högsta topp
på level 20 ville jag gråta. Guud min skapare! Svetten bara rann!
Men jag klara det! Och nu gäller det att pumpa vidare.
Är tur att Annie taggar mig, men är inte riktigt redo för pass kl 7
på morgonen än;) Fattar inte hur jag kan ha skitit i träningen totalt?? 1år, totalt utan
träning sen jag var 7år eller nå? Har ju knappt promenerat fan, usch och fy och smisk
på rumpan Cia, nu är det bara visa mig psykiskt och fysiskt vem som bestämmer. Ska
fan inte dras ner  med dragningskraften. Avsluta med en gainomax och du mår toppen!

Det blir massa mys ikväll, ingen alkohol! Snask är ett måste men det blir inga drinks ikväll iaf;)
Va gör alla ikväll egentligen? Tror fan knappt det kan hända nå?
Nu får det ta och bli sommar såman kan ta sig en öl, varje dag, när/om man vill i solen/kvälls solen!!


PUSS Å KRÄM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0