Stuvade makaroner och korv

Det blev min bakismat minsann!! Inge pizza eller sån skit det brukar bli.
Var för ovanlighetensskull inte ens sugen, är inte ens sugen på godis?!
Gudars va nyttig man skulle vara då? Inte för att makaroner och korv
är sådär grymt kulinariskt heller men what ever!
Har nyss sen Jakten på lycka, Crille har snarkat sig igenom hela.
Kul när man vill visa den bästa filmen i världen typ?;)
Men han är bra go när han sover så jag var inte sååå arg!

Har kommit fram till att jag ska blir nykterist, thats it!

Synd att det inte blev nå Kåbdalis men varken vädret eller hjärnan var game idag!!
Men men, kommer väl fler ggr.

Nånå, i veckan ska jag träna som ett svin!

Hej hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0