Söndag

Enligt många den värsta dagen i veckan men enligt andra den bästa! Jag tillhör den andra gruppen! Så förbannat skönt att man inte behöver göra någon nytta alls! Fast det är då det sätter fart på mig, söndags städning är grymt mysigt tycker jag. Bädda rent, diska, plocka bort några ensliga öl burkar, dammsuga och det bästa skura! Det luktar ju så himla gott;) Hur som helst! Fick ångest när jag inte vakna förän ett idag, hade velat hinna ut på isen innan det hade börjat skymma men det får bli en annan dag! Har varit lite bakis om man säger så, blev en giftig grogg från Robert innan hemgång från jocke inatt! Ja vi hamna ju där med resten av dårarna;) Tänkte kasta upp nå pics sen! Men men, är nu i full gång och ska sätta upp gardiner som jag inte har i ett enda fönster eftersom i har så små och lägenheten behöver det inte faktiskt, men nu märkte jag att det kommer bli sjukt snyggt med vita paneler som jag som tur har i linne skåpet. Så, ska inte dröja utan ska sätta planen i verket och fixa här! Kanske hinner med att städa förrådet också! Tänk va kul det hade varit!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0