Some men just want to see the world burn!

En bra replik faktiskt! En replik för människor som alltid ska ha
något att klaga på, visst är det så? Att förstöra, lägga sig i, snacka
skit, spy galla, m.m. Bara för att man själv mår så jävla dåligt!
Sånna här människor har jag varit med om, HELA mitt liv. Som har
velat förstöra för mig, mina förhållanden, arbeten, skola, vänner.
Kan inte ens förklara hur mycket människor som finns i den här
staden som föraktar sig själv och alla andra. Bara hatar! Och nu vill
dom ha payback time eller något? För det "förtjänar" ju dom?
What? Jag säger bara det, jag lever inte med falska människor och
kommer aldrig göra det, jag sopar inte saker under mattan utan tar tag
i saken. Jag vet vem jag är och vad jag mår bra av. Vad som gör mig
lycklig! Jag förstår mig faktiskt inte på sånna människor som tillåter
människor i sitt liv som bara kastar skit på alla andra? Tragiska människor,
sura, arga, trötta, missnöjda människor. Jag stänger ute dom, direkt!! Det
kanske är så lätt jämt, men jag säger bara det, VAD har man att förlora egentligen?
En vän ska vara en vän för livet, inte en vän för stunden eller när det kanske
passar. Man vet vars man har den här personen! OCH VAD man än gör, vilka
misstag man en kan tänkas göra, så står man alltid bakom. Så länge det inte
är riktat mot en själv, men man kan också alltid förlåta. Jag är verkligen en
förlåtande person och jag är definitivt inte långrandig, men jag kräver respekt
av mina vänner. För det ger jag dom, enbart respekt, hur dåligt dom än kan
må eller vad för dumheter dom än kan göra, så har jag respekt för dom.
Jag väntar på många förlåtanden än idag för GUD vet vad människor
har behandlat mig som dynga. Men jag säger bara det, människor som hatar,
stay out of my way!!

Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Ja det är ju ännu bättre. Men det är inte kameran som gör fotografen, det är fotografen som gör kameran :D

2009-02-22 @ 20:24:31
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Hanna B

haha ;P du har rätt :)

2009-02-22 @ 22:26:24
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0