Snörusk

Skit väder från förbannades nordpolen ute! Vill inte sätta foten utanför
dörren.  Men ska iaf ta mig till Issa och Johan, se om man kan tvinga
dom att ränna till Toys R Us i snörusket! Vill ha clown smink;)

Patrik 1,5 var en bra film bortsett från alla "kärleksscener", då höll jag
och Crille på att dö!!! Kalla mig old fashion men va fan:P haha...
Var lite obekvämt kanske!!??
Men i övrigt en grymt bra film, inte för att jag någonsin tror att det skulle
hända i verkligheten men? Nånå:)

Ska äta min pasta och se lite Bert nu tänkte jag!!


GRATTIS TINA!!!!!!



hej hej





Issa och Alec, han var väl typ 1,5 eller 2 år där kanske;)

Kommentarer
Postat av: emma

okej härligt :) vad jobbar du med då?

Skolan :)

2009-02-23 @ 14:39:08
URL: http://eelarsson.blogg.se/
Postat av: ellinor

hata snörusket! ha det bra

2009-02-23 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0