Snarkelisnark

Sånt har pågått i vårat sovrum inatt, ge mig styrkaaaa!!! Jag kan verkligen inte sova.
Jag gick och la mig på soffan, somnade nästan och vakna av något konstigt ljud?!
HALP, så var jag tillbaka i sängen. Snarkelisnark igen. Suck, har sovit en halvtimme,
vakna, sovit, vakna osv osv. Så, jag är rätt så trött nu!
Har slutat men väntar på att Annie ska hämta upp mig, hon skulle bränna på storheden
först. Känner att jag inte riktigt fungerar som jag ska alltså. Well well, hem till soffan.
Blir myyys ikväll, lugna gatan så förbannat. Vi tänkte dra och bada bubbel hos Crilles
mamma i jacuzzin, mmmm!
Va ska man hitta på att äta idag då? Palt? Eller?? Orkar inte lyfta ett finger. Nå kyckling
helst, dragon kyckling, curry kyckling, stekt kyckling, whatever!! Blir alltid gotta.
Blir nog något sånt med pommes och Café de Paris sås, bra idé.
Jaja, Annie kommer snart så jag ska gå och köpa en skjorta och ett par pilotisat, tänkte
pröva sånna i år, har inte haft det förrut, undra varför? Dom är ju hårda! Fast till mitt runda
baby ansikte så får vi se hur det fungerar:P

Yeee yeeee, peejjzzz out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0