Slut i roten!!

Fy fan, så har man tränat idag igen. Sååå skönt!! Nu är man på g
och så ska det vara också, asset ska bli tajjt och musklerna ska fram;)
Ska väl ta och gå på något pass tror ja, yogan är ju lockande men det finns
 ju boxning också. Var det enda jag körde på Inpuls. Och roligt är det.
Men snacka om träning, svetten pumpar och det känns som att man ska svimma
sista jabbarna. Man är näst intill döende. Men då sover man gott kan jag säga.
Första gången jag körde var för flera år sen när jag hade kort på dåvarande
Step In, det slutande med att jag inte kunde gå ner för trappan utan fick vända
och gå baklänges, kan ju ha sett ganska så kul ut??:P haha

Nu sitter jag då med datorn i knät och njuuuuter, ljuva internet!! Jag och Crille
tänkte slå på någon av filmerna vi hyrt, kanske Jakten på lycka, Crille har INTE
sett den!! Helt sjukt bra film!

Imorgon blire tjejkväll för heeela slanten på Olivers, afterwork me Carro, Piga, Annie, Hanna,
Fia, Linda, Cajsa m.fl!! Härligt!! Får se vad som händer sedan. Det ryktades om ripan
hörde jag? Kan ju vara trevligt, med rätt folk;P

Jaja, ska väl häva mig i duschen och sen dööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0