Slakt




Kände en konstig lukt när jag höll på att laga mat, var inte curry, inte kyckling, intelök UTAN bränd plaststekspade!!
Crille den köksmarodören hade slagit på fel platta så det blev plastbad, fint;)




Är faktiskt andra stekspaden han lyckats bränna, en på hertsön också. Undra vad det betyder?? SLARV?? Haha ne men var ju iofs jag som lämnade stekspaden på plattan, jaja:)


Nu ska jag nöta det sista av The Hills, vill inte se klart nästan, är det verkligen sista säsongen??:( Crille drog på hockey så jag sitter här med min fruktansvärda träningsvärk och tänkte göra mig en kopp grönt te, mmm.
Har två mycket goda gröna teér som jag kör med från Hälsokostbutiken.





Det till vänster smakar enbart grönt och ger bra med energi! Det till höger har en smak av kanel och mint också och verkar väldigt lugnande och skönt. Tycker bättre om det lugnande, är en liten sucker för kanel;)


Nu ska jag försöka spjäärna ut mig själv!!


Hej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0