Skönt tidsfördriv

Soffan är min vän, jag säger det bara! Men huvudet är segt som fan.
Måste slita mig upp nu, duscha, laga mat, sen blir det makeover!
Har fått veta att jag har en rival att tampas med ikväll, Batman! TAM TAAAM!
Haha, kan hända att det blir blodigt allvar! Hoppas Crille får ork i kroppen
att föja med, fast han blir nog rätt så neutral, får sminka han till katt eller nå?
Min lilla sidekick clown kanske? Ja inte vet ja!

Blev på grymt bra humör av den grymma musiken på Allstars igår! Det är de bästa!

Den här låten ger mig rejäla rysningar!



Har sett en 5 avsnitt av Bert nu, feeeettt!!    



Jaja, är väl bara att sätta igång antar jag! Hujja jag kommer se riktigt skruvad ut!!haha KUL!

Hej svejs lort å grejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0