Skinigt

Vädret håller i sig!! Solen värmer grymt härligt, men nu får det helst bli vår!
Tänk er när det börjar smälta, fåglarna börjar härja och träden börjar knoppas.
Helst nyss!!aaahh va nice. Sen sommar och då ska jag vara fit for fight och bada
heeela sommaren. Två sommrar i rad har bara varit skit på den fronten. Nu är det
nog med det. Jag ska njuta av sommaren! Jobba men också njuta. Blir inge mer
slöerier, sova till ett på dagen etc. Nu ska jag vara aktiv och gå i hundra varv!!
Vi ska nöta ut grillen också, nästan varje dag hoppas jag, och öla, skiter i om jag
måste jobba nästa dag, nästan;) men jag längtar, guuuud så jag längtar:)

Jag och Crille har hållt ihop ett bra tag nu, fast på det seriösa planet vet jag inte
riktigt;P Undra när vi ska ha våran ett års dag egentligen?? Kanske blir lika med
Alla hjärtans dag?? Vi har ändå gått igenom en del under ett år, fan så mkt mer
än man ska!! Och jag älskar den mannen:)mmm, he makes my day!!
Vi är ett super team helt enkelt och så ska det vara!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0