Sena timmen

Tänkte bara redogöra en grej här. Är nog den sista i världen att skapa en blogg överhuvudtaget, inte sista men har inte direkt hängt med eller varit intresserad. Elin höll på att dö när jag sa att jag inte visste vilka Kissie, Blondinbella eller stinalee var? Det här var i slutet av sommaren. Nu är jag besatt!! Det nästan pirrar i magen när man ska läsa någons blogg, av nyfikenhet. Jag tycker det är skit kul att läsa, läser inte så många då, några av mina närmaste och sen Blondinbella i princip. Några modebloggar kan det ju också bli, är alltid kul. Någon som jag skulle vilja att hon hade en blogg är Laila Bagge, ser upp till henne på något sätt? Hon är en cool milf;) Ne men hon är grym, verkligen! Har inte hittat någon, vet ni om hon har någon??? Informera mig i sånna fall!!

Ikväll blev det maraton av The Hills(snart ikapp, snart blir det Californiacation). Crille flydde till sin mor och fixa bilen och jag nötte och måla naglarna ORANGEA! Haha blev riktigt festligt, ni ska få se! Sen körde Crille bort mig från datorn och har nött Airwolf, är inte direkt ett fan av det så jag flydde in i sovrummet och såg SATC-filmen! Får aldrig nog och grinar varenda gång. Den och Djävulen bär Prada är LÄTT mina favvos!
Visst skulle det komma en tvåa av SATC? Har som för mig det. Läste igenom lite ELLE också, skämms för att jag knappt har läst på ett tag, förra numret är nästan orört och nu har det kommit ett nytt. NÅNÅ!!
Får se om vi kastar oss i bingen eller slår på någon film här.

GOD NIGHT!!




Hoho;)




Airwolf nostalgi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0