Schlager blaj blaj

Nog är vi hemma en Lördag och ser schlagern, what else??
I brist på annat kanske, men rätt så kul är det!
Sv någon anledning hejja jag friskt på af Ugglas, skum men
grymt intressant måste jag säga. Och låten var grym.
TACK GODE GUD för att Marie Serneholt blev pissad på!!
Fan att man är less att se barbie dockan med lite för stor
självgodhet! Jag tycker verkligen inte om henne. Det lyser
falskhet och missundsamhet i ögonen på henne.
Och haaaalp dansband, snacka om att vilja se ut som Kasper
i Arvingarna!! Hujja. Killen där som jag inte kommer ihåg vad
han hette hade ju problem med vem eller hur han ska vara.
Rocktanten hade ändå ganska häftig låt men dom kunde ju ha valt
en lite mindre S/M inspirerat klädval. Alkazar var grymt festliga,
kul för dom, och kläderna var himla härliga!!!
Palla Petra Mede, vet icket???

Jaaojaoo, hade tänkt se Yes Man men kvallan sög, så vi tror på
Twilight ist va?? Hoppas den är bättre!!

Nu film, ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0