Sånt som gör en lycklig

Idag när jag kom hem från jobbet hade Crille diskat, dammsugat och plockat undan!
Gissa om jag blev glad, det är sånt som gör en sjukt glad och humöret är top notch
även fast man är trött efter jobbet. Jag lagade gladerligen mat åt oss, sjöng och vissla.
Blev tacos ikväll, gudars va gott det är, får aldrig nog! Det är sånt som gör han helt enkelt
bäst i världen, vad skulle jag göra utan mitt hjärta?? Dö tror jag!

Luleå vann hockeyn ikväll också, dom är verkligen på topp igen!!WHÖÖÖUUWÖÖ!!!

Har äntligen handlat oss badskum idag! Vi badar i princip varannan dag och på senaste
har vi kört med tvål blandat med shampo typ!? Men nu, har köpt Lux! Den luktar snuskigt
gott kan jag säga och vi kommer lukta blomma efter vårat bad. Ska dra dit tv:n och se
lyxfälla under tiden;) Är himla skojigt att se! Inte för att jag känner igen mig eller nå, elle, va!?

Har fått min byxor nuuu, yeeeyyy!! Dom sitter som smoort!! Blev överlycklig att jag inte behöver
börja skicka tillbaka, nu måste bara min joker tröja komma också.
Och BTW, jag ska på maskerad hos Nina nästa helg. Vet ni vad det blir, JOKERN!! Jag hoppas
verkligen att det blir som jag vill för då blir jag en grym joker, har ju byxorna nu, sen söker jag
en lila frack/kappa, helst frack, hur grymt blir inte de?? Ujuj!! Samma smink, så tänkte jag spreja
grönt i håret eller sätta nå gröna slingor. Hoo va kul;) Tacka fan för Erica som sa det!!
Jävligt kul med maskerad, nånting annat i våran tråkiga vardag. Har aldrig varit på maskerad
faktiskt när jag tänker efter, om man räknar bort Halloween då. När jag var liten kommer jag ihåg,
var minsann Lotta på Bråkmakargatan då;) Lovar mycket bilder från maskeraden!!

Nu blir det badet!!




Där är dom;)



Kommentarer
Postat av: sandra

vart har du hittat joker tröjan??

2009-02-19 @ 21:50:59
Postat av: Gisela

hehe okej, vad roligt :D hehe ja, handelsprogramet, dudå? :D

2009-02-19 @ 22:03:51
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Jag brukar ha designutlottningar ibland, så du får hålla öhonen öppna. Annars så rekomenderar jag designadinblogg.se det är den bästa sidan som finns. Där kan man lära sig allt man behöve rveta!



Men om du vill kan du får gå in på denna blogg och rösta påmig http://alexandradr.blogg.se/ Jag är med och tävlar där... haha, Man måste ju utnytja sina läsare lite :D

2009-02-19 @ 22:35:58
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0