Rulle

Känner mig som en riktig tjockis efter lite mamma mat.
Hon och sambon gjorde nå raggmunkar/pannkaka m. fläsk?
Blev gott iaf och lingonsylt till. Fast inte direkt den bästa maten
när man ska och träna. Känns som att jag ätit 5 paltar!!
Helt uppsvullen, hujja! Men det lägger sig nog.

Tänkte ju fara och träna, känner att det kan behövas. Blev i
torsdags sist och nu är det bara att köra igång. Jobbade måndag
och igår blev det ju prommis på isen så då behövdes det inte
lika mycket;) men idag ska jag och imorgon ska jag träffa pers.tränare
och få ett program som man får gå efter. Är mycket lättare och JAG iaf
får en mycket bättre motivation. Så nu förbövelen!!!

Hitta mig en lampa på återvinningen idag, mkt söt och fin! Den passar
bra i mitt köksfönster faktiskt:)
Tycker det suger att det inte finns en bättre second hand affär här i Luleå.
Jaja, är väl ingen idé, inget går ju runt här i skitstaden.


Nu blir det träning!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0