RING RING

Jag håller på att bli galen! Skickade in arbetsansökan till Moderna Försäkringar
för ca två veckor sen. Och jag säger ju bara det, JAG VILL HA DET JOBBET!!
Förbannat vad glad jag skulle bli, jag väntar och väntar och hoppas så förbannat
på att dom ska höra av sig!!GUUDARS de är det värsta som finns att vänta.
Kan inte säga att jag har en fiskares tålamod direkt.
SNÄÄÄLLAAA!! Skulle verkligen vara guld värt, så håll tummen för mig bara liite;)

Jobb idag 8-17 och haaar ni sett vädret??HALP va fint!! Måste ut på isen imorgon.
Blir tokig av bristen på frisk luft. Får se om man får med sig någon liten stackare.

Sen måste jag ha mig en triss idag, har ju inte direkt Alexander Lukas tur men lite iaf?

Fick höra en riktigt underhållande grej idag även, sken upp min dag!!! Elin hällde öl på krabban!!YESS!!


Nu ska jag ha lunch!!


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahhaha alltså jag tror jag dör, krabban wtf !!:P

2009-02-02 @ 13:15:02
URL: http://eyylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0