Dagen efter

Ja! Man mår som man förtjänar idag. Höll igång till en sådär 6 på morgon.
Blev Olivers me tjejerna, sen vidare till Ripan och sen blev det lite efterfest
här hemma me Crille, Erik och Tommy. I övrigt en trevlig kväll med vissa
små avsides körningar:P Men men, thats life.
Mitt huvud är på bristningsgränsen och min Cup Of Nudles är bra lockande
men den lilla salta buljongen!!MUMMAAA!! Fast kan inte säga att jag är så
sugen på mat direkt. Jaja. Maten var iaf toppen på Olivers, blev typ mätt på
den kalla buffén så man fick inte i sig myckt av det varma. Mätt som en GRIS!

Crille är och kör skoter i iskylan, men FAN VA AVIS JAG ÄR!!! Jävla skit bara
lämna mig hemma sådär. SUR! Jaja, är inte direkt stabilt att åka ensitsare två
st så får bli en annan gång eller nååååååååååååå.

Tänkte ta mig en tripp och se Johan och Issas nya lägga, blir spännande!! Äntligen
slipper dom skit hertsön. Sen i övrigt bara dö. Nu ska jag se The Hills avsnitt i miljarder!!


Hejs


Nudlarna smaka skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0