OOiiiihh

Shit klockan är halv nio och jag har inte ätit middag ÄN! Är sjukt hungrig men fastna i diverse aktiviteter när
jag kom hem från Johan och Issa. Blev att fara och ränna på storheden med Martina och Lukas (aka larven) idag.
Köpte gardiner på Dollarstore, teater smink på Toys R Us (som inte funka!!??) och tjyvade och köpte godis på ICA Maxi;) Men det lämna jag såklart hos Johan och Issa så jag fick väl kanske fem, jävlar! Kommer vara galet godissugen ikväll!! Well well!

Köpte dessutom batteridrivna spotlights på Clas Ohlssons så nu är det stora fönstret skit läckert, ni ska få se!!
HUR smart är det inte med batteridrivna sen??? Och snygga är dom, vita så dom smälter in. Blev ett lyckat köp
och nu måste jag bara få upp dom vita gardinerna så blir det verkligen Top Notch! Undra va Crille tycker bara,
han vet inget än;) Men han brukar tycka det mesta jag hittar på är fint! Han är minsann på bandy och är hurtig, har inte tränat på en vecka nu p.ga träningsvärken. Kanske låter sjukt men jag har aldrig haft sån här värk!
Imorgon blir det Helex iaf, ska jogga minst en timme!
DAMN kom ju på en sak, har ingen handsfree, förbannat! Nånå!

Nu måste jag kolla till makkisarna, såklart blir de stuvade mackaroner och korv när det blir singel middag,
av någon anledning så äter jag nästan alltid det!

En gullig tjej har erbjudit att fixa min blogg så snart kommer det hända grejer här!!;)



 Larven på Toys R Us, han kunde inte bestämma sig om det var kul eller skrämmande??haha
   Vi testa nya brills på Milo!!!
   Fönstret, läckert va;)



MISSA INTE LIPSTICK JUNGLE!



Kommentarer
Postat av: madeleine

Ta chansen att bli veckans blogg!

2009-02-23 @ 22:49:52
URL: http://madelajns.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Kommentarsfältet är borta från din huvud-sida..

Nu fifflade jag iaf in en kommentar :)





Hur mår Cia då?:D

2009-02-24 @ 11:01:49
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej. trevlig blogg.. Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-24 @ 13:39:24
URL: http://carrostenius.blogg.se/
Postat av: emma

okej :)) låter kul.

Jag går handels- och administrationsprogramet.

2009-02-24 @ 16:13:16
URL: http://eelarsson.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Jäkla vad nsyggt fönter :D



Haha, ne mobiler är ju inga problem att hantera :D

2009-02-24 @ 16:53:17
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0