OJ!

Skit! Hade totalt glömt bort att jag skulle till pers.tränare idag kvart över fyra.
Så fick ringa och skämmas, men hon sa att det var lugnt så boka vi torsdag ist!
Hade ju till och med ställt larm men det ringde klockan tolv, när man just hade börjat.
Jaja det är tur att man inte kan få straffavgift eller liknande iaf:P
Så nu ska jag ställa larm, jag hoppas det var två nu då??haa oiii...

Hade velat hinna träna idag men kan bli lite tight om tid om man säger så.
Mor kommer och hämtar mig dirr efter jobbet och då ska jag få mamma
mat bestående av fläskkottletter, klyftpotatis och hemmagjord(viktigt)
grönpepparsås.
Är en standard mat jag och min bror har haft sen vi var små!
Förknippar maten med fredagsmys, fångarna på fortet eller sikta mot stjärnorna!
Vi mös alltid till det extra också med snacks, kunde bli rostat bröd med räkor ganska
ofta. Gud så jag mös. Chips och godis också då. Jag och min bror lekte också fångarna
på fortet, ett eget. Vi band hela köket med garn, från dörr till dörr och lucka till lucka,
sen skulle vi ta oss igenom det där!!Kul som fan var det? Undrar om Crille är på??haha
Fast mindre glad var väl mamma när hon skulle få bort allt. Härligt var det då.
Sen fick vi avsluta med att sova på soffan, varsin. På den tiden hade vi en två sits och en
tre sits. Fatta inte varför det var så kul, antar för att man låg och busa till långt in på natten,
iaf tolv, haha. Och nu är vi 22 och 25, hujja!!!TAKE ME BACK!







Haha mina bröder, Christian min äldsta till vänster, 32 bast!!Och Andreas som jag
prata om till höger. Dom är inte riktigt som dom kanske ska men jag är nog min bröders
syster skulle jag tro;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0