OJ

Hemma igen, ja vi kan väl kalla de flopp tror ja??haha
Började med att det klia i ansiktet, sen sved det sen
tvätta jag bort skiten! Tänker inte riskera att se ut som
en solbränd räka. Så, det for av fort!  Sen skedde en akut
händelse och nu sitter jag hemma. Tror ikket jag orkar fara
tillbaka, ska fan jobba ímorgon! Så, det var trevligt så länge
det varade och jag är stolt över att ha varit jokern. Så nu
sitter jag här på fotpallen, med grönt hår och ser på när Crille
och Erik spelar NHL, QL??!!! NOT!!Jaja! Hur som haver
så ska jag nu ta mig en cider, vältra i min egen ömkan och
vänta in morgondagen med jobb. Sen vankas det middag i stugan
vilket är fan så mycket bättre. Jaja, ska dricka min cider, bli lite
småfull och sen sova;)

P&K





HAHAHA, usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0