Night

Nu blev det kvällen och en sen sådan också! Ligger rak lång med en aning träningsvärk. Blev ingen yoga men blev att pumpa på cross maskinen och köra styrke istället, så jag blev slutkörd iaf, tur var ju det för jag måste sova gott så jag tar mig upp till jobb imorgon! Från åtta till fem, lång dag men jag behöver det väldigt mycket. Får se hur helgen blir, Carro kommer hem så vi tänkte oss middag på olivers på fredag, bräd åkning i kåbdalis på lördag och sen skulle hennes Fredrik tävla i bräda på söndag i storklinten. Är faktiskt väldigt nervös för snowboard, har inte åkt på tre år pga skit knäna. Men vi får se, får ta det lugnt. Känner mig väldigt slut så jag ska släpa mig till sängen. Får hoppas att helgen blir som man ja, hoppas!!:) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0