Mörker

Så var det mörkt ute igen!! Snälla kan sommar ljuset komma nu så man får lite färg både utanpå och innuti!!
Är såå härligt när våren börjar krypa fram, orkar inte vänta längre. Hoppas verkligen att sommaren här uppe blir bättre i år. Och jag hoppas verkligen vi far på bil semester ( Sthlm, Gotland VILL VILL), eller någon annan semester! Men helst bil, för då ser man ALLT, man besöker nya städer, lever efter kartan och ser nya människor heela tiden. Jag hoppas verkligen, gäller att spara pengar och sluta slösa på skit. Har missbrukat kläder på senaste, har fan kvar prislappen på vissa saker jag köpt innan jul till och med! WHY?? Varför gör man så? Snacka om otacksamt mot plagget! Känner inte sådär mega stort behov heller, behov har man ju alltid men har så mkt som är oanvänt i garderoben. Får se hur länge jag håller mig från att köpa kläder då? Där ett tag var jag besatt, just innan jul, var tvungen att köpa något, spela ingen roll om det var en nyckelring eller en ögonskugga, annars blev jag rastlös? Hmm, jääkla vinter! Depp depp depp.

Mamma och hennes sambo ska på bilsemester i början av sommaren. Dom ska vara borta en hel månad! Först ska dom ner till Munchen och se när min styvsyster tar examen på dansakademin där, sen ska dom köra längs en väg som heter ungefär "Kärleks vägen" på svenska. Längs hela vägen reser sig slott och annat sagolikt. Så såg det ut i Måseldalen där jag var för flera år sen, ligger också i Tyskland. Gryyymt ställe. Slott, vinrankor, ängar, korsvirkes hus överallt. Verkligen ett drömställe. Sen ska dom i alla fall vidare genom hela Frankrike, Schweiz och sen landar dom i ITALIEN VENEDIG!! Snacka om drömsemester. Och kampa och bo hotell hela vägen, hujja, va fusk. Och billigt blir det också? Elle det går som inte att jämföra tror ja?

Men men, hur som haver! Ida har det inte blivit mycket gjort, blir nog ingen träning heller. Tar ut mig 2 ggr så mkt imorgon istället. Det blev att kolla tv och film, och sen tv igen. Och nöta dator då, är helt slut i huvudet känner jag, huvva, slöeri dag, men skönt har det varit, UNDERBARA HELG UTAN ALKOHOL! Behöver en vit period känner jag.
Har blivit en del missöden på senaste, men sånt får man sopa upp också!

Nu väntar potatis och fiskbullar!



         


      


Lite bilder från Måseldalen, Köln, Bernkastel Cues. Där har jag varit, de nedre bilderna är googlade men har exakt likadana i vårat fotoalbum:) VILL TILLBAKA!!

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, himla fina bilder!

2009-02-15 @ 19:18:41
URL: http://gabbymothin.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för tipset!:)

2009-02-15 @ 20:12:11
URL: http://tindz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0