More Action, More Fun

Nja, såå spännande har jag det inte:P


Blev ingen kyckling eller iaf inte den jag hade tänkt mig.
Men, det blev en Fajita pita frånbergviksgrillen istället.
Sjukt svulligt god. Kommer blir schock snart! Fast det
tillåter jag mig inte att bli;)

Var en bra dag på jobbet känner jag, fast trött, kommer
sova grymt gott inatt, om det inte blir snarkfest igen.
Men jag blir galen på mig själv att jag är så känslig alltså.
Ligger bara och väntar och spänner mig när Crille snarkat
till en gång på natten, sen ligger jag bara och lyssnar hur han
andas tyngre och tyngre tills han tillslut snarkar till!!! Det skäär
i kroppen på mig, brrrr. Jag klarar inte ens av när jag andas på mig
själv eller när han gör det, fattar inte det där?? Borde sova i en
isolerad, vadderad cell och helt kol svart. DÅ skulle jag sova gott
tror jag? Fast då skulle jag väl bli galen av att det var för tyst.
Nåååånå, jobbigt är det iaf för man irriterar upp sig själv.

Har sett Dark Knight ikväll, IGEN, får inte nog. Lite besatthet kanske?
DON´T CARE!! Imorgon ska jag och Crille fara och glo efter kläder
till Joker outfiten. Vann kavajen på Tradera, 2kr blev det!!HAHAHAHA
Får se om man hinner få den till helgen då?? Ska iaf kolla efter en frack
imorgon för det vill jag helst ha. Kan ju färga en vit lila också kanske??
Jaja, det knakar i skallen på mig av alla ideer, jag kanske anstränger mig
för mycket?;P Nu måste vi komma på vad Crille ska vara bara!

Tänkte kika om Transformers finns i bra kvalité, det lär den ju. Jag och Crille
blev sugna på att sen den för 188449 gånge i rad. Men det är en grymt bra film!

Tänkte försöka mig på lite design också, hur nu det ska gå??SUCK!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: JennyM

Ja men lite roligt ändå att vi skulle få någon bra internetsida här i sverige som man kan beställa kläder till för ändå hyffsade priser!

Dom var riktigt snygga :)

2009-02-20 @ 22:28:03
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

aj fan, det lät inte som någon höjdare alls :/

Men nu ser det ut som du fått till det helt okej :D Jag kommer nog slänga upp någon design tävling i veckan :D Du får pass apå att vara med i den :D

2009-02-21 @ 02:16:26
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Gisela

hehe okej, jag läste det i ett år med men sen insåg jag att det va fel på bytte till handel så har gått om ett år, men det är det ju värt :)

2009-02-21 @ 11:05:41
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Gisela

nej nej ursh, största pluggislinjen :P,hihi :D; ska vi följa vaarndra via bloglovin? :D

2009-02-21 @ 11:26:06
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0