Mitt i natten!!

Blev inge träning alls idag/kväll, slött så föbannat men Annie har planer på att slita upp mig till ett pilates pass klockan sju imorgon??!! Ja, vi får ju se hur det går, haha. Men jag skulle verkligen vilja alltså, snacka om att man är en super människa när man startar morgonen med en stadig frukost och träning, sen vidare till jobb, helst promenera till jobbet, och sen hem och städa/laga mat etc. Tänk jag hade velat vara gjord av stål!!
Nog kan man om man vänjer kroppen och jäävligt mycket vilja.
Hur som haver så ska jag verkligen försöka ta mig upp men som sagt Annie skrev "Vi ser hur vi känner imorgon;)", översättning= "Jag fick en snilleblixt som inte kände var så rolig längre men, DU kan ju försöka iaf;)".
Jaja, jag ställer klockan på halv sex iaf, oj, klockan var ganska mycket men va fan, det är ju SATC på tv!! Har hjälpt Issa att städa ur lägenheten heeela kvällen, mina fingrar är russin, kan säga att det var lite halv bökigt med en omkring springande Alec, det är tur att han är ett vackert barn;) 
Sen fick man hoppa i ett nyupp spolat bad när jag kom hem och har nyss ätit nudlar. Nu mår jag bra och ska söka fram Dark knight som jag har bränd, men vars den är vet jag inte? Den vi har på datorn har nämligen ingen text, har som svårt för det där! Jobbigt att lyssna;P Och jag vill veta varenda liten detalj dom säger. Är helt enkelt inte bra annars!! Jaja, nu ska jag sluta nöta.

GOOD NATT

pöss

Kommentarer
Postat av: Annie

Min väckarklocka är bättre än din ;)

2009-02-13 @ 08:58:12
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0