Lunch

Hej allihopa!

Väntar här på att Annie ska vakna upp från de döda så vi kan fara på mat och prat och äta tortellini!! Är nog bland det godaste, parma tortellini med rödlök och extra vitlökssmör! Det är smaskigt! Men när hon nu ska vakna är frågan? Var först tänkt att vi skulle ta oss en promenad på isen på morgon men det hinns nog med.

Sen har även hurtiga jag äntligen fixat mig träningskort på Helex! Grymt skönt att man lyckats släpa sig dit för nu är det igång, har bokat tid med pers.tränare på måndag så jag får ett program att gå efter. Måste ha lite kombinationer i träningen, annars blir det att man går och slöar runt och inte riktigt vet vad man ska göra. Ne det blir perfekt! Var även och investera mig nya feting nike skor igår också. Så nu är jag vacker på fötterna också:)

Fick en trevlig överraskning i brevlådan igår, ett ob tillägg som inte kom på förra lönen så man fick lite plus på kontot igår!yeeey! Det löser sig alltid. Nu måste dom bara sina från Moderna så jag får bli överlycklig! Jaja, ska fixa mig iordning och sätta mig på kulturens och låna datorn, för inte har vi fått nå internet ÄN!!!

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0