Lördag lördag lördag

Får inte till min sida, fattar inget av hur man fixar i photoshop eller hur man får till en header!!
Nu ger jag upp tills jag kanske orkar fixa någon annan gång, sneeella hjälp mig:(


sjukstuga här, Crille är farligt förkyld! Jag börjar också känna mig snorig. FAN! Nej nej, det blir ingen
sån skit, det pallar jag icket med. Måste slita upp han snart så vi kan fara och ränna efter kostymer;)
Kul att fara på myrorna och lite second hand, undra om man hittar något?? Tänkte dra förbi Toys R Us också,
ja menar, JAG ser inte problemet i att Crille klämmer på sig en Turtles kostym i storlek 140!! haha
Ne men vi ska kika runt lite, vi måste komma på något Crille ska vara också.
Helst hade jag velat ha en princess klänning, haha, dom är så sjukt fiina på Toys. Höll på att dö när jag
jobba där! Fast dom är nog lite för små, sen blir jokern storslaget;) Om inte annat sjukt kul.

Kanske inte blir någon öl med Elin och Mulle då, dam sickness!! Får spara oss till nästa helg;)

Men men, ska äta upp min skål med flingor, sylt och mjölk. Tänkte slå på lite Bert också, haha;)

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0