Kort och koncist

Vilken skit rutin man har när man inte jobbar. Sova till 11-12,
usch, försöker verkligen ta migupp men det går fan inte.
Blir galen och kastar palt på människor!!! Varje kväll när jag
ska sovaså ligger jag och tänker eller säger till Crille att imorgon
ska jag stiga upp tidigt och städa eller se film etc.
Bara så man får känna det där lugnet på  morgon, men
icket, där ligger man och snoozar efter Crille åkt iväg.
Jaja, kort och koncist var det ju!!
Jag och Annie ska pröva oss på Boxning ikväll, aaahhh!!
Haha har sagt att jag inte bryr mig om folk skrattar.
Fan var över ett år sen man var på något sånt nu.
Jaja, det går nog bra, håll tummarna iaf!!

Crille kommer snart så vi tänkte göra lite lunch, hoppas
han köpte med sig en triss, var LÄNGESEN nu;)


Ha en fortsatt bra dag!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0