Kellogs

Vanliga hederliga frukost flingor sitter jag och trycker i mig emd mjölk och hallonsylt, bövelen va gott det är! Vi har inte haft vanliga flingor sen jag bodde på Hertsön tror ja? Är ju om inte annat världens bästa frukost!
Gårdagen blev perfekt, så grymt mysig och vi stannade bara hemma. Kollade film efter film och bara grävde ner oss i soffan och knåpa in oss i varandra. Får ta bion idag eller nångång i vekcan istället när man har det som tråkigast, vi har ju ändå gratis bio från mamma i present. Grymt bra present det där! Är ju dyrt att gå på bio numera, på morfars tid kosta det väl 50öre eller nå? Snacka om pengavärde;)
Crille fick nå ryck där vid tolv tiden och ville fara ut och snurra, sagt och gjort, vi rände runt halva stan och utanför, pratade om allt möjligt, sånt är mysigt! När vi började träffas kunde vi sitta på mammas parkering och prata i 2-3 timmar, fråga mig inte om vad? Men vi njöt av varandras sällskap. Är ju bara nästan 1,5 år sen men bodde hemma hos mamma mellan lägenheterna och Crille bodde också hemma så vi hade som ingenstans att vara heller! Vi brukade snika min brors lägga där några ggr, kolla film och mös på:) MMM, vilka tider!! haha. Och lika kär än idag!

Blir träning idag, tänkte slita mig mot kvällen när Annie varit på skolan klart. Kör nog samma pass som sist, Total Body programmet på crosstrainern. Det var så skönt att ta ut sig totalt! Synd att inte vädret var finare idag, vi hade tänkt fara ut till stugan till mamma och hennes sambo. Köra skoter och sitta framför brasan!!! Vill vill vill!!

Jaaja, skata och slå på någon film här, har laddat Fröken Sverige med hon som var med i Fucking Åmål. Har sett den för ganska längesen och har för mig att den var ganska bra?? Har ni nå filmtips förresten??

Hörs sen




GE MIG SOMMAAARR!!!!


Kommentarer
Postat av: Viry

SV: Tack så mycket

2009-02-15 @ 12:51:33
URL: http://veronicahogberg.blogg.se/
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

det var superlänge sedan jag åt ´cornflakes:o

haha

2009-02-15 @ 13:10:19
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0