Jaha

Fredag var de ja, blir en coool lugn helg, det behöver cia!!
Tänkte ta mig till gymmet och pumpa lite, ska ha ett fit ass
till sommaren säger jag bara.
Annie tog sig minsann upp till pilates klockan sju på morgon!!
Det trodde jag INTE, fast hon är ju knäpp:P
Hon ringde halv sexx men jag har fan inte ens hört,
vakna ett tag efter och tänkte att nu har det slagit slint för henne.
Men hon var minsann och nu har hon nyss vaknat!
Crille blev hemma idag så jag fick mysa heela morgonen, är
synd om mig när jag får gå hemma hela dagarna så det var tur
att han är hemma och pussar på mig idag;)
Fast nu sover han dock!

Va ska man göra av dagen då??Vet nii??Vädret är ju gryymt fint!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0