Jaha

Härliga, soliga dag!! Blev att fara i pulkbacken på Ormberget med Issa, Alec, Johanna, Jonna och Johan.
Men klädde mig lite för torftigt för pulkåkande så efter första vurpan så gav jag upp;)
Det var skönt att komma ut lite, höll på att få spader på mig själv när jag såg att klockan var tolv när jag slet
mig upp från bingen! Fan att man ska somna om när Crille åker på jobbet. Hade kunnat göra något vettigt ist!!
Så nu sitter man här och smellar rök, sjukt mycket också, jackan, håret, nu soffan. Blir att vädra hela mig!
Men härligt var det, nu FÅR jag sitta på arslet i soffan och surfa, smaska i mig russin och glo tv. Fast då var
det tvättberget man måste bestiga idag då?? Suck, mycket roligare när allt är över och det luktar sjukt gott;)
Vårat sköljmedel luktar äpple så man kastar helst ut all ren tvätt och lägger sig och sniffar på den!!!

Less att clownsminket skulle vara skit, måste hitta nånting bättre!!

Sen har Carro kommit hem idag, ni hittar hennes blogg här nere! Så vi ska fira på torsdag och gå på öppningen
av den nya sportbaren Allstar!! Fan va jag har längtar , äntligen har vi en riktigt härlig pub som man kan sätta sig
på, ta en öl, spela biljard och se lite sport. GOOD!! Carro har bokat bord så vi blir ett gäng tjejer.
Dessutom är det ju hockey, Luleå-Skeå, kan blir blodigt;) ÅÅHH VA KUUL!!
Ska jobba imorgon också, tack för dee!!!

Hörs sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0