Ja

Nu har jag verkligen tagit hand om mig själv när Crille har jobbat, det blev att städa för heela slanten! Skura, städa toaletten, diska, plocka undan, fixat bort data kabeln från golvet m.m. Härliga Alla hjärtans dag va;) Och nu luktar det sviin gott och det är fint och rent. Lunchen fixar Crille, blir tortellini, muummaa!! Så brukar vi göra vitlökssmör till. Ikväll ska vi även laga fläskfilé, potatisgratäng, grönpepparsås, champinjonstuvning och vitlöksbröd, glad blir man av god maat;)maahaha...


Alltså, erkänn att det är jobbigt när någon står bakom ryggen när man ska skriva blogg, eller inte bara blogg men vad som helst!! Jag hatar det iaf, tycker det känns skämmigt och tapar inspirationen totalt. Crille tycker jag är töntig;) men så är de!! Erkänn!!??


Nu är jag hungrig, hungrig på pussar, haha;) 

Kommentarer
Postat av: Elin

True true !

2009-02-14 @ 15:05:07
URL: http://eyylen.devote.se
Postat av: Imp

Men jackass! Jag står inte. Jag sitter i våran soffa!!:) Och jag sitter fan bara där...:)

2009-02-14 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0