Intressant?

Jaha, då var kronsessan och Daniel förlovade, at laast!
Då slipper man höra det tjatet mer iaf, annars så tycker
jag att Daniel vekar vara en liten slempropp, men så är
det väl med alla stureplans profiler och ja menar äger
man ett gym så måste man ju vara "slemmig";)

Hur som haver så läste jag ett reportage om modellen
Gisele Bundchen i ELLE. Hon är en grymt vacker och
naturlig modell, sen stödjer hon en organisation som
är grundad av Bono i U2. Projekt Red inriktar sig främst på
aids sjuka i Afika men också människor som är drabbade
av malaria och tuberkulos. Det som är finessen med Red
är att man kan köpa modeprylar m.m och en del av pengarna
går direkt till fonden, så om du nu ska köpa dig ett par nya
Converese så gör det här istället, 600kr ger medicin till en
person i ett år! Det är inte mycket för en svensk i dagens
samhälle trots lågkonja!:)





Sen finns det ett par där det står THIS IS NOT A SHOE, vill ha aaalla;)

Jaha, nu måste jag äta lite kvällsfika, känner att magen inte blir riktigt
mätt på russin och mörkchoklad!! Måste hålla mig undan från alla annan
gotta. Blev ju inget joggande idag men imorgon jäklar!


GOD NATT!!




Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin

2009-02-25 @ 01:31:19
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0