Hooo

Vilken tjorvdag det blev! Åkte på stan, träffa Issa och Johanna. Tog en lunch på Waldorf med Linus, Johan, Robert och Jimmy. Hämtade Milo i Linus bil för att han skulle med oss, hann fara tio meter så ringer Johan och säger att han fått i sig GLYKOL!!  Ajaj, så det blev djursjukhuset och han stannar nog natten. Får hoppas att han inte fått i sig så mkt, men han hade bitit sönder flaskan så. Dyrt som fan allyså, vilken jävla rån det är att ha djur!!?? 2000 går självrisken på???WHAT??? Hujja!! Nånå, nu sitter jag hos Johan och Issa, vi tänkte färga lite hår här, kan säga att det är behövligt i barret.
Äntligen fick jag lite jobb också, ska jobba torsdag på Dollar, håller på att spricka.
Sen har jag seriöst gått som en kärring hela dagen, ringaren i notredam som vi kom fram till, haha!! Guud vilken träningsvärk från springpasset igår. Hoppas jag är uppmjukad till imorgon så jag kan springa då också:)

Får se om det blir att öla med Elin och Mulle i helgen, hade varit himla trevlig, ta upp kontakten lite:) då har vi nån att köra buzz med också!!!YEEYYY!!

Ne nu ska jag leka med Alec!!


Hej


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin blogg.

2009-02-17 @ 17:17:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Elin

vi SKA styra nå till helgen :)

2009-02-17 @ 18:34:44
URL: http://eyylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0