Heeelg

Som jag har längtat va. För det var ju jääätte längesen jag var ledig nu, eller så inte!
Fick jobba idag iaf, 8-17, sen hoppas jag det blir mer till veckan.
Veckan har faktiskt bara sprungit förbi och jag fattar inget?
Träningsvärken har gått över först IDAG, springpasset var väl i tisdags??
Jaja, funderar på att fara idag igen då?:)
Well well, blir en fin dag igen tror ja? När ska man få köra skoter då??
Kanske när kylan har lagt sig.

Sen funderar jag starkt på att läsa upp lite ämnen, jag vägrar studiebidrag och skit
utan tänkte läsa kanske två åt gången istället! Har ju som kvar den där Matten och
en del annat också men det kommer, det vet jag. Börjar bara få panik på äldre dagar!

Ska studsa ut i butiken nu och se vad som är planerat för idag!!??

Hitta förresten en lila kavaj på tradera, men stooor, undra om man kan sy in sånt?
En svart kråsblus hitta jag också men den var stor den me. Jaja, får se hur jag ska
experimentera mig till min outfit??

CYA  L8ers!!!



Kommentarer
Postat av: Gisela

hehe okej! :D vilken linje gick du dådå? :D

2009-02-20 @ 11:44:30
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Fan vad jobbigt när bloggen gormar. Vad är det du hade velat fixa som inte funkar??

2009-02-20 @ 12:02:33
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0