Hahaa

Crille har fått sin iPhone idag! Det är ju lätt den nördigaste leksaken genom tiderna. Han har ju då laddat ner program med Star Wars temat, det låter som att han har en ljussabel i telefonen for F-sake! Ett annat program är ett som ger fis ljud, men fan vad jag skratta haha. Fast en grym grej är ju att han har Arla köket också, så nu tar vi reda på recept när vi vill! Även tv program, el pistol m.m. Ja vilken grej, till ha en egen!!! Haha! Crilles mamma och styv pappa var nyss här, fick presenter juu:) Ett jätte fint Lasse Åberg glas och tulpaner, finaste vår blomman enligt mig. Så vi bjöd på tårta och kaffe, sen satt vi och bara prata. Dom är hur härliga som helst!! Jag har även investerat i ännu ett par nike som jag velat ha hur länge som helst, hel vita som är högre i skaftet och det grymmaste är ju att det följde med blå snören för att lilla märket på hälen är blått! Var ju rea så jag tveka inte. Gud vad jag älskar skor, det går faktiskt inte att få för många. Det blev ingen pilates idag men imorgon blir det poweryoga, gud vad jag har längtat! Hujja! Super dag med super människor! Nu ska jag se Top Model!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0