Goodnight sweethearts

Får se vad det blir för film ikväll??
Vi tankar som idioter nu när vi äntligen fått
internet. Och guud vilken befrielse. Jag blir grymt
upprymd när jag kommer på en film jag länge velat
se och så finns den! Brukar till och med skriva in på
mobilen när jag kommer på någon. Men det är såå
kul med film, som Artificial Intelligence, har velat se
om den sen jag såg den första gången på tv.
Var 2004 kommer jag ihåg t.om. Grinade som ett barn iaf
och hemsk är den, men på samma gång en storslagen film!
Men vad kan man förvänta sig av Steven Spielberg va?
Tror det blir Dark Knight ikväll YEEYYY!!!
Säger bara vila i frid Heath Ledger, du har gjort bra ifrån dig
i ditt vakna liv! Är nog bland det bästa skådespel jag sett.
Hur som haver. Träningen gick också bra, blev helt sjukt hungrig
dock och var nästan påväg att få Annie att köra till Max. Men som
tur va så tygla vi oss. Ha nyss ätit varma mackor i mackjärn och kan
säga att det satt sig ba i magsäcken!!:)
Såg nå ungdomar träna Hip Hop på Helex, stod och spana genom nå
fönster där! Fan va kul det såg ut och det suger verkligen att jag inte
tagit mod till mig förr att dansa. Undra om man kan börja nu?? Vet ni??


Nu blire film, eller SATC börja nyss, fast blir nog film;)
Ska hjälpa Issa städa ur Herts lägenheten imorgon så det får inte bli för sent!
Issa är bra på tempo om man säger så!haha...

Jaja, goood natt!!




Alec!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0