Godmiddag

Idag jobbar man, skönt! Då kanske man får vara trött ikväll också.
Tänte dra mig till gymet direkt efter jobbet, om man nu orkar? Blev
inte så mkt sömn inatt, fattar inte vad det är med mig? Hur känslig
kan man vara egentligen? Håller på att dö när Crille ens suckar när
jag ska sova, va fan! Hatar att vara så känslig. Börjar bli grymt less
på att vrida mig i två timmar, bekymra mig för att jag kommer vara så
trött dagen efter m.m! Resultatet blir hjärndödhet! Känner mig sjukt
trött nu, jobbar till fem. Får hoppas att jag inte stupar över pallarna
inne på lagret;) Nu har jag varit och köpt mig clownsmink på barnens-
hus, det verkar vara mycket bättre det här. Ja vi hoppas då på det.
KAN ju bli lite lack annars?! Grönt spray till håret blev det också!!haha
Kommer bli så grymt kul!

Ser verkligen framemot att se hur Allstar ser ut, nya puben, tror den
kommer vara riktigt fin! Hoppas verkligen det var biljard, en del säger
att det är det och en del säger att det inte är det. Finns inget bättre än
att spela biljard och dricka öl;) Men men, ska njuta av öl och hockey iaf!


CYAL8ERS

iaf

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu har jag dig på bloglovin :)

2009-02-25 @ 13:32:29
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Jorgos

Kul att du ser fram emot hockey. Som aldrig pallar gå med mig!:)

2009-02-25 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0