FINALLY

Yesss yesss yeesssssss vi har äntligen på papprena så vi kan
komma igång med internet, TACK!! Kan ju säga att det INTE
var en dag för tidigt. Nu ska vi bara komma igång med det också.
Crille får hämta bärisen efter jobbet och sen ska jag surfa tills jag SPYR!!
Bokstavligt talat. Nu har vi varit utan internet i 8 månader, man blir ju knäpp.
Jag undrar om vi ska testa att handla över internet? Coop Forum har den
tjänsten så man beställer via internet och får varorna levererade till dörren.
Snacka om bekvämlighet. Fast jag tycker ju om att gå på Ica Maxi och bara titta.
Allt är ju så himla fint, haha. Fastnar lätt som även Crille får erfara. Han brukar
 ryta ifrån att nu är det minsann nog och att jag ruinerar oss!! Bra att man har
en karl som ser efter en:P

Händer idag då??Power Yoga ikväll, kanske en fika??Någon??
Får se om Marri sliter sig till stan. Och appropå Marri, hon kommer
även göra den fetaste tattoon i världen, kika på hennes sida, VILL OCKSÅ!!!
Sjukt snyggt, kommer bli glad när jag tittar på hennes överarm!

Ne, nu får det bli någon nytta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0