Ett evigt mörker

Härligt hade det varit om man hade haft en kvällssol nu.
Usch vad jag längtar till lite värme, när man kan gå ut i
flipflops (för det lever jag i på sommaren), en tunika, shorts
eller kunna lägga sig att sola! Så sjukt skönt. Nu får det vara
bra med kyla, annars flyttar jag till varmare breddgrader!

Hoppas man får nå jobb i veckan då, veckan blir väl annars att
sitta på arslet, söka jobb, försöka fixa till lite i lägenheten, TVINGA
ISSA TILL MASKERADEN;) hehe! Skulle vara sjukt kul om hon
följde, vi fixar lätt en outfit åt henne. Med hennes 160 cm blir hon
bra i High School Musicals cheerleader dräkt på Toys R Us! haha.
Ne men jag hopppas hon följer. Blir en kul grej bara, inget super
seriöst!! Bara avslappnande och kul!

Sitter och ser på Bridget Jones på trean, undra hur många ggr dom
har visat den nu alltså, bara sen JUL??!!
Men den är rätt så skojjig ändå! Jag och Crille har nyss badat så vi
tänkte gräva ner oss i soffan och se Patrik 1,5, har laddat hem den äntligen!!
Såg att The Sisterhood Of The Traveling Pants 2 har kommit ut också. Den
måste man nog se, den första var mysig. Är med Alexis Bedel (Rory i Gilmore Girls)
och America Ferrara (Uglybetty) b.la. Så den blir det att ladda hem.
Nånå, nu blir det film och popcorn!

God Natt!!!


    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0