En sten föll

Från mitt hjärta, nu känns det bättre!! Då kanske man får sova inatt??

Det blev Nils Karlsson Pyssling igår, haha, lite NOSTALGI!!
Sen somna vi där vid ett snåret tror jag det var?
Vakna riktigt bitter och sur idag men nu skiner jag som vädret
utanför! Det tar sig denna tag trots att jag jobbat stängning.
Och inget har man hört från försäkringsbolaget om jobbet.
Grymt trisst, hoppades verkligen. Jaja, det är bara att söka vidare
i lågkonjan. Min bror fyller även år idag, hela 25 blir han!!!?? Hjälp?
Kom jag på nu:P Är ju ett viktigt årtal! Undra va han ska få då?
Har en fet plånbok så jag köper han en bil eller nå, peace of kaka!
Så mamma bjuder på fika efter jobbet:)
Har nyss tryck i mig lasagnen från igår, Crille var glad att hans fru hade
lagat han matlåda idag;P haha. Ne men vi måste börja tänka lite längre,
outside of the fiskpinnar/mos/korv/hamburgare box så att säga.
Blir nog bra billigare då om man kör på gratänger och storkok. Roligt är
det att pröva massa nytt också!
Nå, ska återgå till arbetet, eller rasten än så länge.

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0