En söndag!

Gårdagen blev lyckad. Hittade riktigt coola grejer på myrorna till min outfit som Joker.
En kavaj med lila innerfoder i siden, har tänkt att vända den ut och in, såg inte konstigt
ut alls, bara häftigt! Sen köpte jag en svart typ kråsblus och en knall görn blus, gräslig
som få men den blir nog en klocka. Fast nu kan jag inte bestämma mig om jag ska ha
kavajen, grön blus, lila slips eller kavaj, svart blus, grön slips?? Det blir spännande
det här! Sen ska jag ta mig i veckan till Toys R Us och köpa mig clown smink. Det är
tur att vi har några resurser här i Luleå. Ska kolla Röda Korset också här i veckan.
Hade ju faktiskt helst velat ha en lila kappa eller frack. Men men vi får se! Är verkligen
tok taggad för det här!!!

Sen gled jag förbi Johan och Issa en sväng, tog det lugnt och mös på. Lika trött som vanligt
blir man, är inte samma sömnfaktor dock på deras nya soffa;) Sen laga jag mat till mig, Alec
och Issa, korv och spagetti på en lördag, KAN det bli bättre;)

Sen blev det att ta en öl med Marri för bövelen, var nog hundra år sen?? Snacka bara en massa skit
och fin drack. Pallar inte riktigt med det här supandet känner jag. Drog sen vidare till Robert som har
flyttat granne med Marri så vi satte oss där och drack med han, Linus, Jocke och Petter. Dom var väl
sådär lgomt halvsovandes för att dom hade hållt igång från 12 på dagen eller något? Trevligt var det att
svammla lite granna! Men sen strömmade en hjord av människor in. Blev för jobbigt för våra gamla hjärtan
tillslut så vi drog där vid elva tiden hem till Marri och drack te tills Taxin kom och hämtade upp mig!!
Hämtade upp Crille påvägen från Henry och for hem till soffan och Transformers!

Kan inte beskriva den sköna känslan av att ha en stadig vardag att komma hem till, fina lägenheten, soffan,
sängen, ja allt! Att bara känna sig totalt tillfredställd med sin baby och sitt liv. Skulle aldrig orka med ett
konstans svammel som vissa lever i fortfarande efter alla dessa år, ältandets väg säger jag bara. Är inte
så intressant längre, seriöst! Klart att det är kul att festa men urspårningar är inte roliga längre!! Kalla mig
tråkig but I fucking love my life;)

Nu ska jag slänga på lite Bert, KULT säger jag bara!!

Bye


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

2009-02-22 @ 15:30:28
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: Gisela

hehe ja :D, sjdå? :D

2009-02-22 @ 15:42:45
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Amy.C

tack

2009-02-22 @ 15:46:46
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: amy

svar: tack så hemskt myucket:D

2009-02-22 @ 15:51:33
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: Hanna B

Tck så mkt! :) din är också jätte fin :)

jag har kollat där, många många gånger :) hittat många fina! men jag blir för snål! :S

2009-02-22 @ 18:31:23
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0