ehh dream on!

Hade en jävligt flummig dröm inatt alltså.
Drömde att jag hade en hund, en typ fårhund eller nå?
Och den var min bästa vän, och blev jätte glad när vi åkte till
något ställe i fjällen. Där delade jag något konstigt hus med en
massa människor men ingen jag vet vem det är i verkliga livet.
Skumt sånt där, folk man sett som finns i ens undermedvetande.
Men hur som haver, Elin var någon slags chaufför genom hela
drömmen, som körde alla människor överallt. Det var det enda hon
var, en chaufför, haha. Men det bästa av allt var att när hon körde iväg,
när man såg henne köra iväg, så såg det exakt ut som när Cruelle De Ville
kör bil i dom 101 dalmatinerna. Sådär svängigt efter vägarna.
Hon hade också en äldre Ford, en äldre blå färg!
Vad för modell vet jag ej? Någon jag har hittat på eller sett?
Iofs så sluta det med att vi åkte till någon skola i en finsk by, liknande ö-tå och
hälsade på. Väl där skulle vi vara med i en stavningstävling för att vi skulle kunna
bli cheerleaders??haha w00t?? Sen blir det suddigt....Men kul var det att drömma:P







Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah du är ju stööörd!

2009-02-10 @ 09:46:36
URL: http://eyylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0