Det är ju så att man kan gråta

Inte vädret då, det är underbart och allt annat är underbart.
Men nog är det väl ändå typiskt att det alltid finns en ful liten
fläck som ska mörka ens vardag. Det är typiskt att så många
i den här världen inte har någon som helst livuppfattning
överhuvudtaget! Jag kan inte annat än att tycka synd om
såna människor, som bara gör livet surt för sig, som inte gör
annat än att gnälla, sura, grina, vara elak, missnöjd och missundsam!
Varför slösa bort ett så grymt kort liv på att tänka på andra och tänka
på vad andra tänker eller tycker. Ett bra ord är är ändå väx upp, men
för kaxigt för de flesta, men gör det väx upp, iaf i min närvaro!



Ja, så fick man avreagera sig lite, långt ifrån det jag vill men hur som helst!!!
Nu ska jag och promenera med Annie på isen, grymt skönt, vilket väder!!!
Vi hörs sen då!!



hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0