Change of plans

Det blev inte att fara till Crilles mamma och det blir ingen bio! Vi orkar fan inte flänga runt, så det blev mysigt hemma med film/hockey och nu ska vi snart börja laga mat. Istället för bio ska vi mysa ner oss i soffan till Melodifestivalen och Bruce den allsmäktige eller någon annan fet film med godis och läsk! Man ska inte ränna runt idag, kände bara stressen bubbla i mig så det är sjukt härligt det här! Nu såklart är det postkodsmiljonären och jag är nöjdare än någonsin;)

Vet ni vilken film jag har sett?? MOULAIN ROUGE!! HUR bra är inte den?? VHS dessutom, fick nå ryck när Crille såg hockeyn att jag skulle se den, så jag gick ner i vårat så sjuuuukt städade förråd och började gräva efter videon m.m. Det sluta såklart med att jag röjde upp där också! Men iaf, den filmen har jag sett säkert 3959584763463 ggr men jag sitter fortfarande med tårar i halsen när dom sjunger och Satine dör i slutet, hjälp vilken film! Inte nå klyschig Alla hjärtans dag film vaaaa;) haha! Såg den varenda kväll där ett tag i mitt flickrum, hade sjukt svårt att sova på högstadiet en period och den fungerade som ett bra sömnmedel!

Nå, nu tillbaka till maten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0